16.8.10

malam













































asal tajuk entri kali ini MALAM?? adekah sebab sekarang waktu MALAM?? atau adekah aku sangat suka tido, sehingga hanya ingin waktu MALAM lebih panjang?? huh, salah semua tuh. sebab utama aku tulis malam pasal....

PETAME KALI DALAM SEJARAH KAMUS HIDUP AKU, AKU DRIVE PADA WAKTU MALAM.
tarikh: 14/8/2010
hari: sabtu
masa: 8.00 pm ke atas

perasaan: memule cuak la gak, dahla tak apal position lampu tinggi, lampu rendah. langsung tibai jer. asal terang dan nampak jalan cukuplah.

inilah padahnya bila jadi driver amatur. drive waktu malam pon nak batak. hahaha. paling best kete sebelah ajak race, pe lagi terselah la sifat egoisme aku, akhirnya kemenangan berpihak pada kancil (aku). hehehe. dahla, cite lebih2 kang takde org nak wat bini nanti. ade ke orang nak amek racer jadi bini hah?? oleh itu aku akan bersikap lebih bersopan di jalan raya kelak. insyaAllah.

petua sebelum memulakan perjalanan.
1) baca doa keluar rumah
2) baca doa naik kenderaan
3) drive dengan berhemah dan ingatlah orang tersayang, paling penting ingat ALLAH

semoga selamat perjalanan pergi dan balik ^^

No comments: